piatok 18. septembra 2015

Vychytávky mesiaca


Ahojte! 
Dnes som pre vás pripravila ďalší príspevok zo sekcie "beauty". Opäť ide o kozmetické produkty, ktoré mám dlhodobo odskúšané a som s nimi viac ako len spokojná. Takže každý jeden vrelo odporúčam!


GUCCI BAMBOO

Tak na tento parfum som narazila naozaj náhodu a zamilovala som si ho na prvé privoňanie. Priznám sa, že ma oslovilo aj to, že v čase, keď som si ho kupovala, bol úplnou novinkou, takže som si bola istá, že ho nikto z okolia nebude mať. Nieže by som si nejako na to potrpela, ale...
Ak preferujete jemné, nevtieravé vône, tak určite očarí aj vás!



GARNIER - OLEJOVÝ TELOVÝ PEELING

Len nedávno som dočítala knihu o Parížankách, kde bolo dopodrobna rozpísané, ako sa o seba starajú. Odvtedy som tak trochu posadnutá nakupovaním rôznych telových krémov, peelingov, sér, atď... Toto je  úlovok, ktorý však naozaj považujem za kúpeľňový "must-have" produkt. Rovnako, ako je potrebné aspoň raz do týždňa použiť peeling na tvár, tak aj ten telový by ste nemali podceňovať. Navyše sa okamžite zamilujete do jeho vône!


TIMELESS TRUTH - HYDRATAČNÉ SÉRUM
 Toto sérum som dostala od šéfky. Priznám sa, že vôbec nepoznám túto značku, tak pochopiteľne, skôr ako som ho začala používať, niečo som si vygooglila. Ide o kozmetiku založenú na prírodných látkach (vraj). Navyše, hydratačné sérum je ako stvorené na horúce letné dni, tak som sa smelo pustila do testovania. Výsledok je vážne cítiť - pleť je jemná, rozžiarená a hydratovaná. Odporúčam investovať, cena sa pohybuje okolo 19eur a vydrží dlho. Používam ho 2x denne (ráno a večer) a už takmer dva mesiace. Môžete si ho zakúpiť na tejto stránke www. timelessbeauty.sk .

PLEŤOVÉ MASKY

Keďže moja pleť je naozaj problematická a vyžaduje si starostlivosť, okrem  pravidelnej návštevy kozmetičky, si raz týždenne (občas, keď je veľmi zlé, tak aj dvakrát) aplikujem na pleť tieto masky. Samozrejme, že nie naraz... :)
Maska z Avonu je z bieleho čajovníka, perfektne vypne pleť a je vôbec jedinou zlupovaciou maskou, ktorá ide dole na jeden šup. Neklamem!
Maska z Garnieru je určená najmä pre mastný typ pleti, jej zloženie je obohatené o zinok. Je samonahrievacia, takže v momente, ako ju aplikujete na tvár, hneď pocítite príjemné teplo. Navyše ju stačí mať max. 3-5minút a môžete ju hneď dať dole. Efektívne, ak sa ponáhľate. :)


Na záver len dodám, že všetky produkty skúšam bez akéhokoľvek odporúčania, nikto ma "nenúti" písať tieto recenzie. Ide čisto len o moju aktivitu a keďže viem, aké je ťažké nájsť vhodný produkt, rada vám pomôžem aspoň týmto odporúčaním.
Užite si víkend, ten môj bude opäť v znamení balenia, čaká ma znova cesta do Prahy. Okrem toho vám už čoskoro prezradím novinky a zmeny, ktoré boli nevyhnutné a som veľmi rada, že sa dostavili...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky