sobota 25. októbra 2014

Nový prírastok! :)


Ahojte!
Ospravedlňujem sa, že celý týždeň tu nič nové nepribudlo, ale mám tak trochu hektické obdobie. Takže som rada, že mi aspoň víkend zostavá ako tak voľný.
Dnes by som vám chcela predstaviť nového člena môjho šatníka. Poznáte to, keď niečo uvidíte a poviete si, že to jednoducho musíte mať?! Tak takto nejako to bolo aj pri tejto sukni. Prvýkrát som ju videla na mojej kamarátke Janke. Pre ňu ju ušila talentovaná česká dizajnérka Petra Urešová. 
 Sukňa sa mi zapáčila tak, že som jednoducho vedela, že ju chcem. Aj keď je skôr na obdobie jar/leto. Najväčší problém som mala s výberom potlače. Poznáte to, čím väčší výber... :) Nakoniec som sa rozhodla pre túto s lodičkami. Milujem takéto hravé modely. Občas treba mať aj niečo takéto v šatníku. Veď netreba brať všetko vážne. A už vôbec nie v móde!
Či sa vám už zapáči alebo nie, ja ju jednoducho milujem a ďakujem Janke aj Peťke za predčasný vianočný darček! Už aby bola jar! :) Ale je možné, že v nej niečo nafotím ešte tento rok.
Pekný zvyšok dňa vám prajem!

Janka alias Lady Marmelade v sukni od Petry Urešovej.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky