štvrtok 3. decembra 2015

Štyria statoční...alebo zimné "must have"

AHOTJE!
Tak konečne prvý príspevok z milovanej Prahy! Ale nie o nej :)  Áno, už som presťahovaná, zabývaná, sem-tam zavalená prácou... Dnes som si však našla čas na vytvorenie tohto mini článku o tom, čo stojí za obohatenie šatníka. Nerada hovorím ľuďom, čo presne si majú kúpiť. Ale občas natrafím na také kúsky, o ktoré sa rada s vami podelím, pretože by mohli zaujať aj vás. Jednak sú to účelné modely, nadčasové a zároveň veľmi štýlové. Osobne mi padli hneď do oka hlavne kvôli spomínanej nadčasovosti. Nie som typ človeka, čo by ulietaval na výstrelkoch, farbách či bláznivých vzoroch. Jednoduché strihy, tmavšie farby a praktickosť je vždy to, čo pri modeloch vyhľadávam. A práve tieto štyri to spĺňajú. A už som začala aj s ich zaraďovaním do svojho šatníka. A keďže sa blížia Vianoce, možno medzi nimi nájdete aj vhodný darček pre niekoho z vášho okolia.




K L O B Ú K
Kto ma pozná vie, že ich milujem. A zároveň mám na moju malú hlavu vždy problém zohnať správnu veľkosť. Ale tento mi sadol, ako "riť na šerbeľ , a tak som s jeho kúpou neváhala. Pochádza z novootvorenej predajne TIGER OF SWEDEN, ktorú nájdete v bratislavskou Auparku. O obochode vám viac napíšem v najbližšom príspevku, ale teraz už prezradím, že jeho návštevu vrelo odporúčam!

K A B Á T 
Zima je mojim obľúbeným ročným obdobím už nejaký čas a to hlavne práve pre kabáty. Nemôžem si pomocť, ale keby môžem, tak ich mám asi milión... :D Naposledy mi padol do oka práve tento z PROMODU, kde majú ale hneď niekoľko zaujímavých kúskov. Už len nájsť správnu veľkosť...


Č I Ž M Y
Čižmy nad kolená sú klasika. Lenže ak máte štíhlejšie nohy, nájsť také, ktoré smiešne neodstávajú je výzva. Ale tento rok som našla viacero modelov na šnurovanie, ktoré tento problém odstránia. A hlavne v mojom obľúbenom obchode ALDO ich majú hneď niekoľko. Či už na opätku alebo bez, určite oslovia takmer každého!


O V E R S I Z E
Kardigany, svetre a podobné kúsky milujem. Tento konkrétne pochádza z dielne Lukáša Macháčka (áno, to je ten, ktorý sa stará o dokonalé stylingy Moniky Bagárovej) a zakúpiť si ho môžete v jeho e-shope mconcept.cz. Ide o unisex model a v ponuke je v troch farbách a vo všetkých veľkostiach. Skvelý tip na darček!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky