štvrtok 29. januára 2015

February Wishlist...alebo 4 dôvody, prečo usilovne pracovať...:)

Ak má človek správnu motiváciu, tak všetko ide ľahšie. Určite nie je ťažké uhádnuť, čo by ma mohlo rýchlo namotivovať. Áno, sú to najnovšie kúsky, ktoré som si vyčíhla na internetových stránkach. A že som materialistka? No a čo! Nemám žiadne záväzky, deti mi doma neplačú, tak prečo si nedopriať?
A práve tieto štyri veci sú mojou februárovou motiváciou. Takže hor sa do práce! Dúfam, že minimálne jedným sa čoskoro odmením. :D

P.S. Ak budete potrebovať službičku, aspoň viete, ako sa mi odvďačíte! :D



                                 
                               Fiorelli kabelka - ako sa hovorí "láska na prvý pohľad"
                

   Košeľové šaty z Asosu

Hodinky Daniel Wellington


Čelenka z najnovšej kolekcie Giambattistu Valli ( i keď nie som si istá, či bude aj tento kúsok v predaji)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky