nedeľa 18. októbra 2015

Týždeň v obrázkoch...

    POP STUDIO ATELIÉR

Ahojte! 
Dnes mám pre vás nachystaný príspevok o tom, ako asi vyzerá môj pracovný týždeň a fotky z toho posledného. Poviem vám, nie je to vždy také ružové, ako by sa mohlo zdať. Áno, milujem svoju prácu a rozhodne sa na ňu nesťažujem, ale občas je naozaj pekne únavná. Zvlášť tento týždeň som sa ani jeden deň poriadne nezastavila.
 Prehliadky, tlačovky, prezentácie, nejaké to fotenie, ale aj klasická "kancelárska" práca (v mojom prípade sedenie za počítačom a tvorba článkov), toto všetko som absolvovala za posledné dni. Tento týždeň som takmer celý musela vstávať už o pol šiestej, čo pre mňa, milovníka spánku a vylihovania v posteli, bolo doslova nočnou morou. Lenže každý, kto pozná rannú Bratislavu vie, že je nevyspytateľná, a tak som nemala vôbec na výber, len si každé ráno zafrflať a premôcť sa.
 Posledné dni boli pre mňa obzvlášť náročné, keďže už nejakú dobu veľmi neúspešne bojujem s chorobou. Takže si viete predstaviť tú radosť, keď som v piatok o desiatej večer konečne mohla vypnúť počítať a povedať si huráááá, je tu víkend!!! A mám konečne dva dni na načerpanie novej energie a hlavne uzdravenie sa, pretože ma čakajú opäť podobné dni. A navyše mi k spomínaním povinnostiam pribudne nová - práca na zimnom vydaní FEMINITY magazínu, o ktorom vám bližšie info prezradím v budúcom príspevku.
Dúfam, že sa vám dnešný príspevok bude páčiť a prajem vám úspešný začiatok pracovného týždňa!

A takto nejako vyzerali moje posledné dni. Nuda mi rozhodne nehrozí... :)

 

Piatok (ešte pred týždňom) sme s kolegyňami fotili v ateliéri POP Studia (Cvernovka) nové profilovky. Musím sa priznať, že ma to celkom bavilo, i keď som bola z toho poriadne nervózna. Nikdy som totiž nespolupracovala s profesionálnym fotografom. O fotky sa nám postarala talentovaná Patrícia Kvasňovská, ktorá pracuje pre ELITE a o styling Nina Ford. Mimochodom, tie čierno-zlaté topánky sú z očakávanej kolekcie Balmain x H&M. Na pohľad sú krásne, ale to je tak všetko... :)
Ďakujem aj dievčatám z Make-Up Studia  za úžasné líčenie. Takmer som sa nespoznala. :)
Výsledné fotografie vám určite čoskoro ukážem tiež

V stredu som bola pozvaná na prezentáciu novej kolekcie hodiniek značky LIU JO. Konala sa v priestoroch tanečnej školy River Park Dance a okrem klasickej obhliadky novej kolekcie sme si mohli vyskúšať hodinu tanca pod vedením Natálie Glosíkovej. Neobyčajná, no veľmi zaujímavá akcia plus krásne modely hodiniek, ktoré ma naozaj oslovili. Odporúčam!
 Jeseň milujem a vôbec mi nevadilo toto upršané počasie (prvý a druhý deň, piatok som už bola z toho mierne na nervy :) )

Štvrtok bol pre mňa hádam najnáročnejší. Hlavne preto, že som behala každú chvíľu hore-dole. Do kancelárie, na tlačovku k Fashion LIVE!, opäť do redakcie a nakoniec na Eurovea Fashion Forward - trojdňová akcia, kde rôzne známe značky predstavovali svoje zimné kolekcie. Ja som si bola pozrieť len štvrtkové prehliadky, keďže iné som nestíhala. Ale úprimne, veľmi ma to nezaujalo, takže som to ani neľutovala...
 Prípravy zimného magazínu FEMINITYsú v plnom prúde...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky