utorok 31. marca 2015

Beauty testovanie: Sally Hansen Gél Lak



Ahojte! Dnes opäť prichádzam s beauty príspevkom. Nejako sa mi to zapáčilo viac ako fotenie outfitov, ktoré vzhľadom na toto "dokonalé" počasie nebude možné ešte pár dní. Nevadí, aj tak sú všetci moji fotografi zaneprázdnení písaním diplomky... Ja mám aspoň čas sa venovať aj kozmetike. No dnes budem asi veľmi kritická. :)

Ktorá z nás by nechcela mať vždy dokonalé upravené nechty? Ak však ťukáte do PC min. 4-6 hodín denne ako ja, dobre viete, že to je priam nereálne. Samozrejme si môžete nalepiť umelé nechty, ktoré vydržia dlho, alebo môžete skúšať gél laky. Ale ja mám pocit, že moje nechty sú asi prekliate, lebo ani gél lak mi nevydrží dlho a navyše mi ich dosť poničil. Takže som si povedala nikdy viac! Ale ako sa vraví: nikdy nehovor nikdy! Tentokrát som vyskúšala novinku od Sally Hansen - gél laky bez použitia lampy. Znie to naozaj sľubne, ale realita je niekde inde.

Prvé sklamanie prišlo hneď po otvorení. I keď sa to na prvý pohľad nezdalo, konzistencia nie je nič moc. To už naozaj nikto nevyrába laky, kde vám stačí jedna vrstva a hotovo?! Tu som dokonca musela použiť tri, aby nebolo vidieť šmuhy a nepresvital. Ale na druhej strane je pravda, že som používala tenké vrstvy, možno tam bola tá chyba. Čakala som, že bude na obale akýsi návod, ako ich použiť, či treba tú gélovú časť naniesť hneď alebo počkať, kým lak zaschne. Myslím, že to bude možnosť B. Na prvej ruke som si ho nanášala hneď a na niektorých miestach sa mi lak rozmazal.A možno som naozaj mantavá a neviem si lakovať nechty.  :) Musím sa priznať, že ma to ani nebaví, lebo neviem obsedieť a vyčkávať, kým lak zaschne. Vždy musím niečo robiť, a tak to aj dopadne...

Výsledný efekt je taký, že nemám pocit, že by som použila niečo extra. Lak má síce peknú farbu, dá sa nosiť 24/7, leskne sa, ale nič extra. Možno farebné vyniknú viac. A samozrejme, keďže ide o gél lak čakám, ako dlho vydrží. Možno budem nakoniec prekvapená. Samozrejme, dám vám vedieť.
Ale aj tak ďakujem kamarátke Katke za darček, telový lak sa zíde vždy! Dúfam, že teraz nebude mať zlý pocit. :) 


PS: Ešte stále prebieha súťaž BLOGER ROKA 2014! Hlasovať môžete tu => http://www.blogerroka.sk/factor-r/

Nezabúdajte si pri kúpe laku kúpiť aj samotný gél (v čiernej fľaštičke)! 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky