streda 4. marca 2015

SPRING ESSENCES


Jar je za dverami a okrem oživenia šatníka, by sme mali venovať pozornosť aj pleti. Keďže v práci som v kontakte aj s beauty novinkami, rozhodla som sa niektoré z nich testovať a o tých najlepších vám budem pravidelne prinášať info. Musím však uviesť, že nikto mi tieto produkty nevnucuje, takže pôjde ozaj o objektívne názory.
Dnes to bude o L´oréal novinke Skin Perfection. Reklamu  ste určite postrehli aj v televízii. Tvárou tejto rady sa stala obľúbená herečka Blake Lively a možno práve jej svieži ( je mi jasné, že zrejme vyretušovaný) look ma upútal najviac. Sada obsahuje štyri produkty - denný krém, sérum, očný  a BB krém. Pre začiatok som si zadovážila denný krém a sérum a k dnešnému dňu to je mesiac a pol, čo  ich dennodenne používam a musím povedať, že som s nimi viac ako len spokojná! Pleť je rozjasnená a neuveriteľné hebká. No na to, aby sa dostavili očakávané účinky je potrebných 28 dní a je jedno či používate naozaj luxusné výrobky alebo obyčajné krémiky.

Pleť sa totiž obnovuje každé tri-štyri týždne, takže zázrak za sedem dní nikdy nepríde. Ale nevadí. Ani mesiac nie je dlhá doba. Takže ak hľadáte niečo na jarné prebudenie vašej pleti, túto radu vám odporúčam všetkými desiatimi.



PS: Nič nepôsobí tak jarne na mňa, ako titulka najnovšieho magazínu PORTER s krásnou Nataliou Vodianovou. Nové vydanie si môžete zakúpiť v Phanta Rhei. I keď mi je jasné, že nie každý je ochotný dať 12 eur za časopis, no garantujem vám, že sa to oplatí!

PSS: Rovnako jarne na mňa pôsobí aj parfum Hugo Boss Jour Pour Femme. Základ vône tvoria kvet grapefruitu, limeta, biela breza, krémová ambra, frézia, konvalinka a zemolez. Ak hľadáte sviežu a ľahkú vôňu, je práve táto tou pravou pre vás. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky