štvrtok 6. novembra 2014

Timbos Time



 Ahojte!
Ako ste si už včera všimli na FB, konečne sa mi podarilo ísť niečo nafoiť. Bolo to dosť nečakane a neplánované, ale ako sa vraví, také akcie sú najlepšie...
Mám šťastie, že som obklopená šikovnými ľudmi, ktorí radi fotia. Tentokrát sa o fotky postarala moja exspolužiačka Anet. Vo svojom voľnom čase tiež fotí a jej prácu si môžete pozrieť tu .
Fotky sme robili v parku a ide o môj obľúbený vychádzkový outfit. Timberlandy a káro - to je pre mňa jeseň. Neviem prečo, ale práve pre toto obdobie mi najviac sedia kárované veci. A čo sa týka Timberlandov, tie milujem. Určite viacerým pripomínajú skôr robošské topánky :D Ale sto ľudí, sto chutí. Ak sa niekomu páčia, tak mu odporúčam zadovážiť si ich. Najlepšia investícia! Verte mi :D 
Užite si zvyšok večera a dúfam, že čoskoro pribudne ďalší post.














Jeans: Pull and Bear
Jacket: Asos
Shirt and cap: House
Shoes: Timberland
Bag: Bijou Brigitte
Scarf: H&M




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky