piatok 14. novembra 2014

Milý Ježiško... :)

Ahojte! 
Opäť je tu piatok a ja opäť netuším, ako tento týždeň prešiel! Ale teším sa, že nás čaká predĺžený víkend. I keď pre mňa trochu pracovný, ale tentokrát je to trochu iné.
Ako som vám spomínala na FB stránketu sa od tohto týždňa realizujem. Žiadny bulvár a ohováračky, ale len pekné a užitočné články. Sľubujem ! :)
No určite sa pýtate, prečo som dnes dala takýto nadpis novému príspevku??? Priznávam, že tento rok má pohltila vianočná atmosféra veľmi predčasne. Sama neviem prečo. Vyvrcholilo to včera, keď som si po dlhej dobe otvorila moju obľúbenú stránku asos.com a natrafila som tam na jedny krásne čižmičky. Poznáte to, keď niečo uvidíte a poviete si, že toto musíte mať? Určite áno! A nebyť tej ceny, tak možno by som si ich hneď objednala! No na druhej strane, blížia sa Vianoce, tak to treba trochu využiť :)
Či pribudnú do môjho šatníka neviem, ale nádej umiera posledná... :) Máte aj vy už nejaké vysnívané kúsky, ktoré by vás na Vianoce potešili? Alebo ste ešte nad tým nerozmýšľali?
Prajem pekný zvyšok dňa a predĺženého víkendu, určite si oddýchnite. 




PS: Pridávam aj nejaké fotky pre inšpiráciu, ale trochu iných čižiem. Pre mňa sú jednoducho over-the-knee boots srdcovkou tejto sezóny. Jedny mám už aj doma, ale ešte ich musím trochu vylepšiť! :)




photos:google.com


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky