streda 24. decembra 2014

Šťastné a veselé....!!!

Viem, že som trochu oneskorená, ale priznávam, že časovo mi to posledné týždne vôbec nevychádza tak, ako si to naplánujem. Ale vždy lepšie neskoro ako nikdy...
V prvom rade vám ďakujem za podporu a sľubujem, že do nového roka sa polepším. Aspoň čo sa týka pravidelnosti pridávania príspevkov...:)
Dúfam, že si užijete voľno, pohodu a rozpráááávky! A hlavne výpredaje! Viem, že zhon z nakupovania darčekov na poslednú chvíľu človeka pripraví o chuť, ísť opäť do obchodov. Ale tentokrát môžete nakupovať aj z domu. Moje obľúbené internetové obchody spustili výpredaje už pred pár dňami a rozhodne je si z čoho vyberať! Odporúčam stránky topshop.com, asos.com alebo newlook.com! Ja milujem, keď si môžem svoju vysnívanú vec kúpiť za výhodnú cenu :D!
Pekné sviatky a bohaté nakupovanie vám prajem!

PS: Už som vám spomínala, že pracujem pre magazín WOMANMAN a pred pár dňami sme založili aj oficiálny instagramový profil, tak ak máte záujem sledovať najčerstvejšie fashion správy a načerpať inšpiráciu, rozhodne nás followujte. Nájdete nás pod názvom WOMANMANMAG!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky