piatok 28. novembra 2014

Zľavové šialenstvo...:)



Ahojte!
No čo, už aj vás dobehla predvianočná nálada? Zhon? Nakupovanie? Mňa zatiaľ len to nakupovanie, ale nie vianočných darčekov... No čo vám poviem, nedokážem odolať, hlavne, ak vás obchody lákajú na zľavy. Tie sú teraz všade. Navyše dnes je v Amerike deň zvaný aj „Black Friday“ a nákupné centrá sa predbiehajú so zľavami. Ale nemusíte zúfať, že sme na Slovenku a nie za oceánom. Asos, Mango, F&F a iné značky sa rozhodli potešiť svojich zákazníkov a do nedele poskytujú tiež zľavy. Rozhodne ich nepremeškajte a vyberte sa na nákupy.
No niektoré značky ponúkajú zľavy až do Vianoc. Mňa naposledy takto potešil obchod Aldo v Auparku. Do 24.12. si tam môžete kúpiť kabelky a doplnky so zľavou 25%. Ja som samozrejme neodolala a kúpila si novú kabelku... Správny typ tejto kabelky som hľadala dlho. A teším sa z nej ako malé dieťa. :)
Dúfam teda, že aj vy narazíte na niečo zaujímavé, čo vás poteší. Pekný víkend prajem! 

PS: Viem, že veľa toho teraz nepridávam, ale zamestnáva ma písanie pre stránku womanman.sk/, kde nájdete články o módnych trendoch, beauty, vzťahy atď...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky