utorok 10. marca 2015

Blue Jeans&White Shirt

Ahojte! Neviem ako vy, ale ja sa nesmierne teším z tohto krásneho počasia aj napriek tomu, že musím ležať doma, lebo už niekoľko dní márne bojujem s chrípkou. Náladu mi dnes však zdvihla aj zásielka z môjho obľúbeného Asosu. 
Po dotrhaných jeans-och som pokukovala už dlhšie, no na moje krátke nohy je vždy problém niečo poriadne nájsť. Ale konečne to na x-tý pokus vyšlo a prišli mi rifle, ktoré mi sedia ako riť na šerbeľ! Takže v návale eufórie (a môžno aj kvôli dočasnému pozbaveniu zmyslov) som sa rozhodla odprezentovať outfit trochu iným spôsobom. Aj tak rada robím veci inak, tak prečo nie aj toto. K jeansom som zvolila obyčajnú bielu košeľu, pretože si myslím, že nič nemá takú moc ako táto kombinácia. 
Okrem mojich fotiek prikladám aj Street Style inspo, ak by ste sa chceli inšpirovať. Pekný zvyšok dňa prajem!
PS: Ak chcete, môžete za tento blog hlasovať v súťaži Bloger roka 2014 http://www.blogerroka.sk/factor-r/ . Ďakujem!





                                                              Street Style Inspo












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky