štvrtok 12. marca 2015

To najlepšie z najlepšieho! Best Street Style Moments!



Konečne! Oficiálne sa totiž skončili všetky FASHION WEEKY, a i keď som ich sledovala len z domu, občas som sa cítila taká vyčerpaná, ako by som reálne pobehovala po všetkých tých mestách :) (kiežby). Celý mesiac som sledovala showky, street style a fotky celebrít - hlavne kvôli práci a nášmu pracovnému instagramovému kontu. Ale samozrejme, keby ma to nebaví, tak to nerobím.

Osobne najviac milujem práve fotky z ulíc. Momentky a dokonalé looky, ktoré môžem len tíško závidieť, to je pre mňa to pravé orechové. A práve tie najlepšie (podľa môjho názoru) vám teraz predstavujem. Sú z NY, Londýna, Milána a aj Paríža, ktorý ma túto sezónu zaujal asi najviac. Každý jeden outfit na fotke si reálne viem predstaviť aj na sebe. Ach....


PS: Stále môžete hlasovať za tento blog v súťaži BLOGER ROKA 2014 http://www.blogerroka.sk/factor-r/. Ďakujem!


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky