utorok 6. októbra 2015

OOTD: Kľúčové kúsky




Ahojte! 

Tak konečne, po naozaj dlhom čase, mám pre vás nachystaný outfitový príspevok!!!
Fotili sme dosť narýchlo, keďže to bolo hneď po príchode z Prahy a iný termín nebol už možný... Look je postavený na mojich obľúbených kúskoch tejto sezóny a bratovej košeli (dúfam, že toto nečíta) :)
Jeseň je mojim najobľúbenejším obdobím vôbec a neodmysliteľnou súčasťou mojich lookov každý deň sú veľké šále, ktoré sú pre toto obdobie priam stvorené. Rovnako aj členkové čižmy, ktoré som si zamilovala na prvý pohľad, i keď sú veľmi nepraktické a dajú sa nosiť max. so silonkami. Ale poznáte to, keď vám niečo padne do oka, praktickosť ide vždy bokom...
O fotky sa aj tentokrát postarala moja sesternica Monika, takže jej veľmi pekne ďakujem za čas a hlavne trpezlivosť! Ani si neviete predstaviť moju radosť z toho, že aj napriek neustálemu zhonu sa nám podarilo fotenie zrealizovať a dúfam, že ďalšie nebude opäť o pol roka :)...

Rifle:  Asos, podobné tu
Pánska košeľa a okuliare: H&M, podobné kúsky tu a tu
Šál:H&M, podobný tu
Topánky: Zara, rovnaké tu
Kabelka a kožák: Mango, podobné kúsky tu a tu



1 komentár:

Obľúbené príspevky