streda 4. novembra 2015

Balmain x HM Showroom prezentácia

Už zajtra konečne dorazí do obchodov dizajnérska kolekcia Balmain x HM, ktorá jednoznačne patrí medzi najočakávanejšiu. Ja som dostala možnosť obzrieť si ju pred týždňom v showroome H&M. Keďže už niekoľko mesiacov prebieha veľká marketingová kampaň na kolekciu, žiadne veľké prekvapko sa nekonalo. Ale čo sa týka samotných kúskov, myslím si,  že rozhodne stoja za investíciu. No skôr by som investovala do základných jednoduchých modelov ako jednofarebné saká či kožené nohavice alebo čižmy nad kolená. Predsa len ide o nadčasovú klasiku, ktorá bude trendy vždy, takže aj napriek tomu, že vyhodíte za tieto kúsky stovky eur, bude vás to menej mrzieť... :)
Ak  nemáte chuť tlačiť sa v dave, môžete využiť aj online nakupovanie, len vám radím vybaviť sa aj tak dávkou trpezlivosti, pretože je možné, že stránka bude spomalená.
V každom prípade vám želám veľa šťastia pri nakupovaní, či už sa vyberiete osobne do Euroveii (tam bude kolekcia v predaji  od 10:00) alebo z pohodlia domova a dúfam, že sa vám podarí uloviť vybraný kúsok. Ja som jeden dostala na prezentácii - unisex čiapku, ktorú rozhodne využijem, takže ďakujem.

PS: Jedno veľké mínus na prezentácii bolo osvetlenie a vydarených fotiek mám len málo. Tie snímky, na ktorých som ja sú od fotografky WELIN  a na jej FB stránke nájdete viac fotiek z akcie.






Moja oranžová kabelka je vždy za najväčšiu hviezdu. MILUJEM JU! :)

1 komentár:

  1. one collection i did not really pay attention to...love that blazer though.
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpovedaťOdstrániť

Obľúbené príspevky