streda 18. marca 2015

Beauty Goodies


 Ahojte!  Dnes vám prinášam príspevok o mojich najobľúbenejších líčidlách. Toto sú presne tie veci, bez ktorých by som sa nezaobišla. Klamala by som, keby som tvrdila, že sú mojou každodennou záležitosťou, lebo každý deň sa nelíčim.. (nieže by som nemusela, práve naopak, ale lenivosť vždy vyhráva). Ale keď už musím, tak siahnem len po týchto. Ale samozrejme, nepoužívam všetky naraz. Menej je viac u mňa platí aj pri tomto. :)

Jednou z mojich najväčších úchyliek je značková kozmetika. Bude to asi tým, že mám pocit, že je určite najlepšie. Je mi jasné, že to tak nie je. Make-up sa určite nájde v kozmetickej taštičke každej z vás. I keď som v poslednej dobe fanúšikom skôr BB krémov, mať jeden kvalitný sa vždy zíde. Tento od Clinique som si kúpila na odporúčanie viacerých známych a musím povedať, že nesklamal. Má ľahkú textúru, prispôsobí sa pekne pleti a nevyzerá na tvári ako maska. Samozrejme, ak si kúpite správny odtieň. No viac ako make-up používam líčka od Guerlain. A nedám na ne dopustiť! Je to síce drahšia investícia, ale sú úžasné. Vhodné sú aj ako púder, keď ste opálená. Najčastejšie používam malinový odtieň, ktorý pri mojich zelených očiach vynikne asi najviac. A neviete si ani prestaviť, ako úžasne voňajú! :)






Čo sa týka očí, tak tie si líčim minimálne. A špirálu skoro vôbec nepoužívam. Do vienka som dostala výrazné mihalnice, takže mám aspoň o starosť menej. Ale občas, hlavne ak stíham, siahnem aj po očných tieňoch. Táto jarná paletka od Diora je veľmi vhodná na denné líčenie, všetky odtiene majú v sebe perleť a krásne rozjasnia pohľad.
Častejšie však používam rúže a lesky. I keď mám dosť úzke pery, na rúžoch som priam závislá. Ak si ich viete správne nalíčiť, tak pekne ukážu aj na malých perách. Samozrejme, existuje množstvo tutoriálov ako ich zväčšiť, ukazuje to často aj Kylie Jenner, ale neskúšam a ani to neodporúčam. Aj tak behá po svete už dosť kačíc...
Mojim najobľúbenejším rúžom je (ako inak) červený Dior, ktorý som dostala od Nicole. A rovnakej značky mám najradšej aj lesky. Majú super štetce a sýte farby. 
Ak používate pravidelne farebné rúže, tak by ste nemali zabúdať na peeling pier. Pomocou kefky si ich aspoň raz týždenne masírujte. Prekrvia sa a zbavíte ich šupiniek. Samozrejmosťou by mal byť aj štetec na pery, najmä tie úzke ním krajšie namaľujete.


PS: Nezabúdajte, že za tento blog môžete hlasovať v súťaži Bloger roka 2014 tu => http://www.blogerroka.sk/factor-r/ .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky