pondelok 23. marca 2015

MBPFW: Day 1





Pekné pondelkové ráno vám prajem! Je mi jasné, že pondelky sú všelijaké, len nie pekné, ale pre mňa je dnešný deň po hektickom víkende priam vykúpením. Ak sledujete môj INSTAGRAM , asi viete, že sa práve nachádzam v Prahe. Cez víkend sa tu konal FASHION WEEK(END), takže vám je jasné, že som si ho nemohla nechať ujsť. 
Miestom konania bola historická a  naozaj čarovná budova Ziba (bývalá živnostenská banka). Samotné prehliadky boli trochu iné ako na iných fashion weekoch. Skladali sa z prezentácie štyroch dizajnérov, ktorí ukázali základné modely nových kolekcií na obdobie jeseň/zima 2015. Atmosféra bola veľmi komorná, na prehliadkach boli len novinári, nejaké tie celebritky a priatelia/rodina návrhárov. No ten ďalší week by mal byť už sprístupnený aj verejnosti.
Organizátori si dali naozaj záležať na výbere zahraničných hostí. V prvej rade každej prehliadky sedela Jessica Michault, šéfredaktorka online magazínu Nowfashion.com, ktorý patrí jednoznačne medzi tie najlepšie a prináša informácie zo všetky známych fashion weekov.  Ešte väčšiu pozornosť však pútal street-style fotograf, Adam Katz Sinding, ktorého do Prahy vyslal ešte známejší portál Style.com.  A musím sa pochváliť, cvakol si aj mňa.:) Či to bude použiteľné ťažko povedať, nie som veľmi fotogenický typ, ale ten moment, keď sa na vás vrhnú títo fotografi a cvakajú ako o život, bol pre mňa dosť komický. :)  V jeho krátkych videách na INSTAGRAME ma dokonca pozorné oko aj zachytí. :) 
Musím sa priznať, že nesmierne ťažko sa mi balilo. Neznášam balenia, najmä, keď nosíte ešte zimné veci. Ak nechcete vláčiť veľké kufre, musíte mať dobre premyslené, čo budete potrebovať. A myslíte, že som si dala niečo z toho, čo som si priniesla? Ani náhodou! Keďže som bola ešte pred začiatkom akcie vypustená do džungle obchodov, dopadlo to tak, že som neodolala a nakúpila si nové kúsky. Netuším, ako sa odnesiem domov, ale radšej ani na to nemyslím. Keby bolo na mne, ani sa nevrátim! :)

Môj prvý outfit sa skladá hlavné z tmavších kúskov – môjho najnovšieho, ktorý som si zamilovala na prvý pohľad – koženkovej midi/maxi sukne. Aby som nebola nudná, rozhodla som sa celý look oživiť červenými okuliarmi a rúžom. Však viete, že ich milujem. :) 
Samozrejme prikladám zopár fotiek budovy, priestoru a looku, ktorý sme pre nedostatok času len veľmi narýchlo nafotili. Pre viac info nezabúdajte sledovať Instagram. Pekný a úspešný deň vám prajem! 






Sweater/Bag/Sunglasses – Mango
Skirt – Zara
Shoes – F&F


Miesto konania bolo naozaj nádherné! 



 Fotograf Adam Katz Sinding (photo by Xav1)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky