utorok 24. marca 2015

MBPFW: Day2 +fotky zo style.com



Ahojte! Dúfam, že si užívate krásne jarné počasie. Ja som ešte stále v Prahe, ale aj tu je krásne a konečne mám chvíľu čas aj na poflakovanie sa. Prahu milujem a i keď ju mám už pochodenú x-krát, nikdy ma neomrzí.

Ale vrátim sa ešte raz k FASHION WEEKU. Dnes vám ukážem druhý look, ktorý je diametrálne odlišný od toho prvého. Nemyslím si, že mám vyhradený vkus a nerada sa škatuľkujem. Ak sa mi niečo páči, tak si to kúpim- či už ide o športové, elegantné, hippie kúsky... Dôležité je, aby som sa v tom cítila pohodlne. Na rozdiel od prvého, tento outfit je poskladaný z kúskov, ktoré som si priniesla. Ok, až na kabelku, tú som si kúpila tu. Ale asi by som naštvala samu seba, ak by som si nedala nič z toho, čo som sem vláčila. :)

Pôvodne som mala v pláne obuť si lodičky, ale pražské chodníky nie sú veľmi stavané na ihličky a i keď sme to mali z bytu pomerne blízko, nechcelo sa mi zbytočne trpieť. A navyše bola v nedeľu  naozaj veľká kosa. Ale Timbáče rada nosím, i keď pre mnohých je to skôr obuv pre stavebníkov (i don´t care...).
Červeno-zelenú kombináciu by si asi málo ľudí vedelo predstaviť, ale ja som sa do nej neskutočne zamilovala. Občas síce siahnem po tmavých kúskoch, ale vo všeobecnosti skôr preferujem farby. A konečne som po sto rokoch našla boyfriendy, ktoré mi sadli. Alelujah...:)

Určite ste postrehli, že som nesmierne nadšená, že som našla svoje fotky na stránke STYLE.COM. Kto túto stránku pozná, určite chápe, prečo sa teším ako malé dieťa. :) Takže okrem fotiek looku č. 2, pridávam aj tie zo stylu a z dnešného výletu. Užite si zvyšok dňa!

PS: Ešte stále prebieha súťaž BLOGER ROKA 2014! Hlasovať môžete tu => http://www.blogerroka.sk/factor-r/






Photo from FASHIONMAP.CZ

Jacket/Bag/Boyfriend Jeans: Mango
Sweater: Lindex
Shoes: Timberland
Scarf/Sunglasses: H&M

Makronky každý deň...čo vám poviem, sladké to je moje! 


Záverečná prehliadka feat. šampus a mini darček :)


Photos from STYLE.COM by Adam Katz Sinding



Dnešné pochôdzky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky